Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Introduktion

Läs den officiella beskrivningen

mission

Suleyman Demirel University finns för att ge en utbildning för studenter från hela världen som utrustar dem med de kunskaper och färdigheter de behöver för att förverkliga sina ambitioner. Vi strävar efter att försöka skapa en lärande miljö som främjar fritt tänkande, utbyte av idéer, innovationer och kritisk reflektion bland studenter. Vi passion leverera en utbildning i världsklass och levande erfarenhet som är elev fokuserad. Vi ger förutsättningar för att tända sin intellektuella tillväxt, att installera i dem en känsla av medborgarskap och att positivt påverka den större utbildningsgemenskapen. Vi firar mångfald i kulturer. Vi främjar nära relation mellan elever och lärare. Vi uppmuntrar praxis personlig reflektion och intensiv utforskning av marknaden genom forskning och erfarenhet att tro att karriären tillfredsställelse är född av en autentisk förståelse av jaget och behoven i världen.

VISION

Vår vision - är att vara ett ledande internationellt universitet som ger bäst kunskap genom utmärkt och intellektuell kreativitet. År 2020 bygga en stark universitetskultur, bli en källa till innovativa former av lärande, bidrar till att balansera mellan kostnad och kvalitet i utbildningen genom att öka mångfalden av fakulteter och personal. För att erkännas som effektiva och väl respekteuniversitets främjar intressen och drömmar om elever genom att erbjuda bekväma förhållanden för att uppnå sina mål och främja välbefinnande gemenskap. För att attrahera studenter över hela världen genom att föreslå förmånliga villkor som tillåter dem att vara säker på vad som händer. Inrättas som universitet med stark kultur, utbildning av hög kvalitet och som starkaste konkurrenten.

Suleyman Demirel University öppnades 1996 av Kazakstans president, Nursultan Nazarbajev, och den tidigare presidenten i Turkiet, Suleyman Demirel. Suleyman Demirel University är ett privatägt stöds, co-läroanstalt med ett världsomspännande mission. Dess stora åtaganden är kvalitetsprogram för grundutbildning undervisning, fortbildning, forskning och offentlig service tillhandahålls på den mest rimlig kostnad för eleverna. Universitetets program är särskilt lyhörda för de enskildas behov, offentliga grupper och organ i samhället; alla snabbt justera sig till den snabbt föränderliga sociala, politiska och ekonomiska miljön i landet.

Universitetet ska utveckla och fullfölja sina program på ett sätt att se till att berättigade elever som vill utveckla och expandera sina skolastiska färdigheter för personlig, yrkesmässig eller yrkesmässig utveckling har möjlighet att göra det oavsett socioekonomisk status. Respekt för den intellektuella potential och värdighet av studenter som enskilda människor utan hänsyn till ras, etnisk eller kulturell bakgrund, ska vara av största vikt. Under läsåret 2008-2009 SDU började instruktion den nya "smarta Campus". Campus kan hålla mer än 7000 studenter. Det finns åtta fakulteter, 16 föreläsningssalar, 120 hörsalar, 1 konferenslokal, 1 stadion, 1 gym, 8 datorsalar, 2 Internetkaféer, 3 forskningscentrum, en vårdcentral, 2 sovsalar och 2 omfattande bibliotek, inklusive en mycket avancerad elektronisk katalogisering systemet och sökmotor som är tillgänglig för alla elever, lärare och personal. Dessutom campus finns också 3 matsalar och kaféer för att ge en avkopplande och social atmosfär. För närvarande är hälften av projektet avslutat och vi började det nya läsåret i vår smarta campus.

Se Kandidatprogram » Se Masterprogram »

Program

Skolan erbjuder också:

Kandidatexamen

Kandidatexamen i informationssystem

Campusstudier Heltid September 2018 Kazakstan Almaty

Information System specialitet tjänster hanterar specialiserade eller proprietära processer relaterade till IT-applikationer. [+]

Information System specialitet tjänster hanterar specialiserade eller proprietära processer relaterade till IT-applikationer. De tillhandahåller tjänster såsom systemplanering, webbteknik, projektledning, artificiell intelligens, databasdesign, nätverksadministration, nätverksteknik och systemintegration. Special Information System tjänster varierar i storlek och ligger runt om i världen. De tjänar en rad olika branscher, samt statliga organisationer, sjukhus, skolor och högskolor. Även specialitet ger kunskaper i riket av informationssäkerhet som färdigheter som behövs:

god matematisk bakgrund logik och analytisk förmåga kunskaper i fysik grundläggande kunskaper om dator ... [-]

Kandidatexamen i marknadsföring

Campusstudier Heltid September 2018 Kazakstan Almaty

Vår fakultet tar upp ett brett spektrum av ämnen inom alla dessa områden. Vårt arbete försöker få en bättre förståelse för hur konsumenter använder information och göra val och hur dessa val påverkar företagets strategi för utveckling av nya produkter, kundvård, varumärkesbyggande och andra marknadsföringsinsatser. Vi undersöker frågor som rör branding, industriell marknadsföring, global marknadsföring, distributionskanaler, prissättning, direkt och interaktiv marknadsföring, säljledning och avkastning på marknadsföringsinvesteringar. [+]

Marknadsföring är avgörande för en organisk tillväxt på ett företag och dess centrala roll i att skapa, kommunicera, fånga och upprätthålla värde för en organisation. Marknadsföring hjälper ett företag för att skapa värde genom bättre förståelse för kundernas behov och ge dem innovativa produkter och tjänster. Detta värde kommuniceras via olika kanaler samt genom företagets varumärkesstrategi. Effektiv hantering av kunder och prissättningen gör företaget för att fånga en del av det värde som det har skapat. Slutligen genom att bygga en effektiv kundfokuserad organisation ett företag försöker upprätthålla värde över tiden. Vår fakultet tar upp ett brett spektrum av ämnen inom alla dessa områden. Vårt arbete försöker få en bättre förståelse för hur konsumenter använder information och göra val och hur dessa val påverkar företagets strategi för utveckling av nya produkter, kundvård, varumärkesbyggande och andra marknadsföringsinsatser. Vi undersöker frågor som rör branding, industriell marknadsföring, global marknadsföring, distributionskanaler, prissättning, direkt och interaktiv marknadsföring, säljledning och avkastning på marknadsföringsinvesteringar. Några av vår fakultet har specialiserat sig på specifika branscher som detaljhandel, jordbruksnäringen, socialt företagande, media, konst och underhållning. Det finns flera nya utvecklingen inom marknadsföring som ger möjligheter för oss att göra viktiga insatser i framtiden. Den nuvarande ekonomiska krisen förändras konsumenternas nuvarande och framtida inköp och konsumtionsmönster. Sökmotorer har förändrat hur konsumenterna få information och fatta beslut och de är också dramatiskt förändra reklambranschen. Sociala nätverk och användargenererat innehåll har öppnat ett nytt sätt för konsumenter att engagera med varandra samt med varumärken och företag. Det finns betydande förändringar i attityder... [-]


Videoklipp

The School

ICBCB 2014 promotion