Skolor & universitet i Botswana

Bästa skolor & universitet i Botswana 2018

På denna sida kan du söka till universitet, högskolor och handelshögskolor som erbjuder kandidatexamina i Botswana. Du kommer lätt hitta all information om de topprankade universiteten i Botswana här. Klicka på "Läs mer " för en detaljerad beskrivning av universitetet och en översikt av de erbjudna kandidatprogrammen.

Hitta kandidatexamen universitet i Botswana och bläddra igenom deras kandidatprogram att hitta de som passar dig bäst. Få all information om de olika grundutbildning alternativ i Botswana och jämför terminsavgifter och längd för studien. Du kan spara tid och universitet kontakt i Botswana direkt: fyll i "Begär gratis information " form, vilket kommer att sätta dig i kontakt med antagningen kontoret.

Starta sökningen efter din framtida utbildning direkt!

3 Resultat i Botswana

Stafford Global

Förenade arabemiraten United Arab Emirates Online Saudiarabien Saudi Arabia Online Qatar Qatar Online Bahrain Bahrain Online Egypten Egypt Online Irak Iraq Online Jordanien Jordan Online Kuwait Kuwait Online Oman Oman Online Libanon Lebanon Online Amerikas förenta stater USA Online Kanada Canada Online Ghana Ghana Online Kenya Kenya Online Uganda Uganda Online Botswana Botswana Online Sydafrika South Africa Online Mauritius Mauritius Online Tanzania Tanzania Online Rwanda Rwanda Online Bulgarien Bulgaria Online Rumänien Romania Online Serbien Serbia Online Grekland Greece Online Turkiet Turkey Online Kroatien Dubrovnik September 2018 + 47 fler

OM STAFFORD Att tillhandahålla distansundervisningsprogram i över två decennier Stafford har tillhandahållit kvalitetsutbildning i över 20 år. Firman betjänar Mellanöstern och expanderar globalt. På Stafford erbjuder vi kurser inom olika discipliner, inklusive Executive MBA, doktorsavhandlingar och examensbevis. Vår institution har alltid varit ledd och förvaltad av akademiker. Vi är stolta över att arbeta med bara de bästa brittiska universiteten och det förklarar de överlägsna … [+] tillfredsställelse och slutförandeställningar som studenterna uppnått på de kurser vi stöder. Vår vision Vår vision är att bygga vidare på vår kompetens för att utöka vår räckvidd globalt. Vår mission Vårt uppdrag är att ge livslånga elever med högkvalitativa högskolakurser till överkomliga avgifter och se till att inskrivna studenter får överlägset akademiskt stöd för att slutföra programmen framgångsrikt. Värdet av den tjänst vi tillhandahåller har gjort det möjligt för tusentals kandidater att förbättra sina karriärmöjligheter och få kampanjer. [-]


Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho University grundades 1997 och har snabbt utvecklats under åren för att bli en ledande tvärvetenskapligt hög kvalitet högskoleutbildning leverantör. Botho universitet var en av de första lokala högskolor i Botswana att vara godkänd av Human Resources Development Council (HRDC). Alla program är godkända av den botswanska Qualifications Authority (BQA) och rådet om högre utbildning (CHE) i Lesotho. Botho universitet erbjuder för närvarande program genom fyra fakultete… [+] r nämligen fakulteten Business och redovisning, fakulteten för datavetenskap, Lunds Tekniska och yrkeshögskola och Pedagogiska fakulteten och distansundervisning. Alla våra program har utvecklats med input från industrin därmed våra studenter är redo att komma igång. Vi erbjuder för närvarande kvalifikationer från certifikat nivå magisterexamen nivå med planer på plats för forskarutbildningen ska rullas ut mycket snart. Med över 6000 studenter och närmare 500 anställda och växer, är Botho University en dynamisk och spännande plats att vara. Botho universitet erbjuder även ett varierat utbud av program för i drift och sjukvården. Enligt Pedagogiska fakulteten och distansundervisning, det finns över 200 kortsiktiga professionella utvecklingsprogram, som kan anpassas för att möta kundens krav. Botho universitet har också forayed i distansutbildning program, med vår första kull av distansutbildning studenter börjar klasser i februari 2015. Vi är för närvarande i fyra olika campus ligger i Botswana - Gaborone, Francis och Maun - och Lesotho - Maseru. Botho universitetets strategiska inriktning är att öka elevernas mångfald genom att locka internationella studenter. Bortsett från Botswana och Lesotho, vi redan har ett antal studenter från andra länder i regionen som Sydafrika, Namibia, Zimbabwe, Zambia, Demokratiska republiken Kongo, och Etiopien bland andra. Botho Universitetet har också ett antal internationella samarbeten med välkända internationella institutioner som University of Venda i Sydafrika, Teesside University i Storbritannien, Ohio University, Black Hills State University och Wayne State University i USA, indiska School of Mines och Manipal University i Indien. Studenter med Botho universitet har en enorm möjlighet att dra nytta av dessa internationella partnerskap genom våra utbytesprogram. Våra studenter har inlett banbrytande praktikprojekt i Indien och reste till USA och Storbritannien få internationell exponering, alla är en del av vår enorma fokus på examen anställningsbarhet. Botho University tror starkt på att ge sina studenter med en överlägsen inlärningsmiljö. Vi har kontinuerligt investerat i utmärkt infrastruktur och senaste teknikdrivna lärresurser. Vårt campus i Gaborone är väl känd för att vara av internationella standarder och många nationella och internationella evenemang har hållits i våra lokaler på grund av kvaliteten på anläggningarna, inklusive den prestigefyllda afrikanska Youth Games i 2015. Vår kommande campus i Francis redan gör rubriker av rätt anledningar och det finns planer på ett avancerat stadium att bygga ett campus i Maun också. Akademisk stringens kombinerat med spetskompetens inom alla fritidsaktiviteter, säkerställer att Botho universitetsexamen har en kraftfull kombination av kompetens. Vi är en av de topprankade idrotts institutioner i Botswana har vunnit alla de bästa utmärkelser och mästerskap i landet. Detta är inte förvånande med tanke på att vi har omfattande sportanläggningar för basket, netball, volleyboll, fotboll och schack. Botho universitet drivs av kärnvärden kompetens, ledarskap och innovation, och strävar efter att bli ett kompetenscentrum inom högre utbildning och en drivkraft för positiv social förändring. Vårt fokus på kvalitet har resulterat i Botho universitet blir den enda universitetet i Botswana med en BIM ISO 9001: 2008 certifiering. Med ett oklanderligt rykte för kvalitet på marknaden, är Botho universitetsexamen täten omvandla ekonomin. VISION Botho universitet strävar efter att vara ett kompetenscentrum, innovation och ledarskap i högre utbildning och en drivkraft för positiv social och ekonomisk förändring. Affärsidé Arbetar med en stark finansiell och livskraftig affärsmodell, kommer BU ger en kvalitet pedagogisk erfarenhet, ständigt riktmärke på nationella och internationella akademiska normer för att producera väl avrundad, användbara kandidater för den globala marknaden. [-]


AFDA

Kandidatexamen BA Sydafrika Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2019 + 4 fler

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]