Ba internationella affärer (hons)
INSA Business, Marketing & Communication School
Nyckelinformation
Campus läge
Barcelona, Spanien
språk
Engelsk
Studieformat
På Campus
Varaktighet
3 år
Takt
Deltid
Studieavgifter
EUR 7 200 / per year *
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Begär info
* Per år
Introduktion
Presentation
Ett perfekt program för att få en förståelse för verksamheten i allmänhet och betydelsen av en internationell syn på tjänsteföretag och mindre företag i synnerhet.
Studenterna kommer från hela världen för att studera denna kurs i London på grund av dess internationella relevans - vi nu erbjuder samma globalt fokuserad i Barcelona.
Du kan ta en frivillig praktik i år tre och återgå till slutföra det sista året som år fyra - ger dig en fördel i forskar arbetsmarknaden.
Mål
Du kommer att få en grundlig förståelse för hur internationella företag opererar och en bedömning av hur olika kulturer påverkar näringslivet. Internationella frågor inom finans och marknadsföring utforskas och du kommer också lära sig grunderna i marknadsföring, human resource management, verksamhetsstyrning och finans och informationssystem.
Target
Studierna går avsett för alla dem som vill lära sig kunskap, särskilda färdigheter och att utveckla sin yrkeskarriär inom området för ledning av företag eller avdelningar, fördjupning inom internationella aspekter.
Eleverna kan vara bosatta i Spanien som vill formas eller fortsätta sin bildning i engelska i området för företag eller utlänningar som vill komma till Barcelona för att känna en annan kultur, sätt att göra och studera ett program i ett språk som de känna till.
profesional möjligheter
Utexaminerade från denna kurs är mycket attraktiva för arbetsgivare på grund av deras förståelse av globala affärsverksamhet, deras analytiska och problemlösande förmåga.
Kurs
Year One / Nivå 4
- Ekonomi för Business and Management
- Principles of Marketing
- Kvantitativa metoder och tillämpningar för företag
- Förstå Människor i organisationer
År två / Level 5
- Human Resources Management i en global kontext
- Managed Finance and Accounting
- Strategic Business Environment
- Plus en tillvalsmodul
År Tre / Nivå 6
- International Business Strategy
- Cross Cultural Management
- Internationell marknadsföring
- Plus två valfria moduler
Assessment System
Utvärderingssystemet bygger på kontinuerlig bedömning av varje block av studier, genom klass närvaro och / eller undersökning. Studenten måste ha passerat varje ämne för sig.
Har klarat utvärderingarna och med minsta närvaro krävs, ska studenten kunna passera till nästa år och efter att ha avslutat tre läsår, kommer att få INSA Business, Marketing & Communication School examen.