Keystone logo

10 Humanistisk kandidatexamen Program i Internationell marknadsföring 2024

Filter

Filter

  • Humanistisk kandidatexamen
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Internationell marknadsföring
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (10)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    Humanistisk kandidatexamen Program i Internationell marknadsföring

    Arbetsmarknaden är konsekvent förändras och växer. Som sådan blir det allt viktigare för människor att få den högre utbildningen. En kandidatexamen är ett bra alternativ för dem som vill säkra en fyraårig examen inom en liberal arts fält.

    Vissa människor kanske undrar: "Vad är en BA i internationell marknadsföring?" Det är ett utbildningsprogram som hjälper individer att utveckla framgångsrika varumärken. Eleverna lär sig effektiva marknadsföringsstrategier, samt hur man korrekt övervaka och utvärdera olika marknader för att fastställa de bästa strategierna för att använda. Individer lär sig också kritiska aspekter av internationella marknader. Efter att ha avslutat detta program deltagarna har möjlighet att inte bara utveckla och genomföra marknadsplaner, men har även möjlighet att upprätthålla framgång för dessa varumärken på någon marknad, oavsett om det är nationellt eller internationellt.

    Med en BA i International Marketing studenter är beredda att arbeta var som helst.Detta program ger individen med kompetens att inte bara utvärdera, men också öppna upp marknaderna i varje region. De stark analytisk och forskningskomponenter också lägga till akademiker mångsidighet, vilket gör dem mångfasetterade arbetstagare.

    Det finns några olika saker som bidrar till kostnaden för ett program. Placeringen av skolan, den normala kostnaden för närvaro och om du studerar på campus eller på nätet måste alla vägas in i priset. Dessa faktorer orsakar programkostnaderna att variera.

    Med en BA i internationell marknadsföring kan du förvänta dig att välja mellan en mängd olika yrken. Det finns många olika aspekter på varumärkeshantering i sig själv, och den extra internationella inslaget hjälper bara att öka möjligheterna. Individer kan välja att bli varumärke, produkt eller kommunikationschefer, eller möjligen varumärkeskonsulter.Akademiker har också valet av organisation att arbeta för, eftersom de kan marknadsföra ett antal branscher, inklusive mode, statliga, utbildningsinstitutioner, teknologiföretag och mer.

    De som har en känsla för marknadsföring och är intresserad av internationella frågor bör starkt överväga denna grad. Sök efter ditt program nedan och kontakt direkt upptagande kontor i skolan i ditt val genom att fylla i täten form.