Kandidatprogram i Marknadsföring

Kandidatexamen i Marknadsföring 2018

Marknadsföring

En Bachelor 's examen kan leda pedagogiska dörrar, ge möjlighet till avancemang, eller lägga grunden för att uppnå en avancerad examen. Vårt mål är att hjälpa blivande studenter navigera processen programval framgångsrikt. Vi gör det enkelt genom att effektivisera sökandet.

Marknadsföring är enheten bakom framgång och tillväxt för många företag. Att göra en postgraduatedegree i marknadsföring kommer att beröra ett brett spektrum av discipliner, och därför beror det på den andra studien kursen tas för en att avgöra rätt Marketing examen i marknadsföring för att ta.

Kandidatexamen i Marknadsföring

Läs Mer

Företagsekonom: Marknadsföring

Macleay College
Campusstudier Heltid Deltid 2 - 4 år February 2018 Australien Sydney Melbourne + 2 fler

Bachelor of Business som specialiserat sig på marknadsföring gör att du kan utveckla både omfattande marknadsföringsegenskaper och kärnverksamhetsegenskaper som ger dig ett brett utbud av karriärmöjligheter. [+]

Bachelor of Business som specialiserat sig på marknadsföring gör att du kan utveckla både omfattande marknadsföringsegenskaper och kärnverksamhetsegenskaper som ger dig ett brett utbud av karriärmöjligheter.

Under år 1 förstår du grunden för marknadsföring och affärer. Grundad av konsumentforskning, marknadsplanering och strategi, marknadsföringskommunikation och hantering av kundrelationer, kommer du att utveckla värdefulla affärsförmågor som affärsjuridik, redovisning och hantering av både människor och organisationer - viktiga färdigheter som krävs av en marknadsföringstillverkare.

Under år 2 kommer du att undersöka digital marknadsstrategi samt avancerade affärsfärdigheter som ledarskap, strategisk förvaltning, projektledning och företagsfinansiering. Du kommer att veta hur man fattar solide affärsbeslut baserat på en grundlig förståelse av ekonomisk och marknadsföringsinformation. Två valfria ämnen ger dig också flexibiliteten att följa ett specifikt intresse.... [-]


Kandidatexamen I Marknadsföring

University of Tampa - Sykes College of Business
Campusstudier Heltid 4 år September 2018 Amerikas förenta stater Tampa

Marknadsföringen grad omfattar områdena reklam, marknadsföring, försäljning, forskning, internationell marknadsföring och mer. Det handlar om sådana affärskritiska verksamheter som analysen av [+]

Marknadsföringen grad omfattar områdena reklam, marknadsföring, försäljning, forskning, internationell marknadsföring och mer. Det handlar om sådana affärskritiska verksamhet som analys av konkurrensbeteendet, utveckling av nya produkter, och hantering av relationer med leverantörer, distributörer och konsumenter, för att nämna några.

Marknadsavdelningen huvudsakliga fokus ligger på den inhemska och globala aspekter av marknadsfunktionen, inklusive marknadsföringsstrategi, marknadsundersökningar, säljledning och kommunikation. Programmet lär eleverna att reda ut komplexiteten i marknadsföring i både vinst och ideell organisation och hantering av både varor och tjänster. Kurser täcker inhemska och internationell marknadsföring, etiska beslutsfattande och den roll som marknadsförare i att utveckla företagets strategi.... [-]


Ungkarl Sp3

Sup de Pub
Campusstudier Heltid September 2018 Frankrike Paris Lyon Bordeaux Storbritannien London Amerikas förenta stater Chicago + 5 fler

Studenter kan anmäla direkt i 3: e året på Sup de Pub (SP3) efter validering en nivå av akademisk prestation motsvarar 2 år efter studentexamen studie [+]

Bachelor SP3

&nbsp

Studenter kan anmäla direkt i 3: e året på Sup de Pub (SP3) efter validering en nivå av akademisk prestation motsvarar 2 år efter studentexamen studie.

&nbsp

Detta bred utbildning förmedlar på ett år med utgångspunkt i strategisk analys och marknadsföring samt tekniska verktyg (PAO, video ...), i syfte att specialisera sig på en av de 20 professionella program som erbjuds i Master 1 och Master 2.

&nbsp

Fokuserade på stora strategiska utmaningar, ger detta år eleverna att styra hela frågan om kommunikation genom tematiska seminarier som kriskommunikation, kändis marknadsföring, intern kommunikation ...... [-]


Bachelor Lyx Och Handelsyrken

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Campusstudier Heltid 3 år October 2018 Frankrike Paris

Detta program uppfyller behoven hos kommersiella varumärken profiler, anpassade till de utmaningar som det tredje årtusendet. De måste odlas, polyglot, datanörd, mångkulturellt och karismatisk. De måste också ha mångsidighet trades. [+]

Detta program uppfyller behoven hos kommersiella varumärken profiler, anpassade till de utmaningar som det tredje årtusendet. De måste odlas, polyglot, datanörd, mångkulturellt och karismatisk. De måste också ha mångsidighet trades.

Kombinera en rigorös akademisk undervisning affärsmässiga grund av tekniska discipliner handel med högvärdiga produkter, 3 år i kandidat ger också prioritera överföring av livskunskap och know-how, konstnärlig kultur, konst levande, beteende tekniker, mång öppning ...

Regelbundna möten med branschfolk ta med till program som gör Deluxe Sup framgångsrika i 30 år: varumärkeskännedom och hus och det intresse som de måste lämna den i framtida medarbetare.... [-]


Handelsekonom (hons) I Marknadsföringshantering

ABM University College
Campusstudier Heltid 4 år February 2018 Botswana Gaborone

Marknadsföring Management grad är speciellt utformad att genomföras av studenter som har ett stort intresse för marknadsföring och förvärva praktisk kunskap och avancerade färdigheter inom marknadsföring ledning. Bygga grunden till ett starkt marknadsförings tema, fokuserar detta program på utveckling av specialkunskaper och färdigheter inom såväl marknadsföring som ledning. Studenten ska utveckla färdigheter, attityder och förtroende som krävs för ledningsroll inom affärs- och marknadsbranschen. [+]

Programöversikt

Marknadsföring Management grad är speciellt utformad att genomföras av studenter som har ett stort intresse för marknadsföring och förvärva praktisk kunskap och avancerade färdigheter inom marknadsföring ledning. Bygga grunden till ett starkt marknadsförings tema, fokuserar detta program på utveckling av specialkunskaper och färdigheter inom såväl marknadsföring som ledning. Studenten ska utveckla färdigheter, attityder och förtroende som krävs för ledningsroll inom affärs- och marknadsbranschen.

Graden i Marketing Management Program erbjuds över en period av fyra (4) år, med en student företagande studie av kärn- och valkurser som bygger på entreprenörskap och ledarskapsutveckling, för att säkerställa att studenterna examinerar med nödvändiga färdigheter för att skapa innovativa företag.... [-]


Kandidatexamen I Marknadsföring

University of Ljubljana Faculty of Economics
Campusstudier Heltid 3 år October 2018 Slovenien Ljubljana

Har du någonsin undrat varför du väljer ett visst varumärke och inte en annan? Vilken typ av mening gör förpackningen björn och varför det är viktigt när det är på en hylla? [+]

GRUNDLÄGGANDE (dubbel examen) PROGRAM - Marknadsföring

Har du någonsin undrat varför du väljer ett visst varumärke och inte en annan? Vilken typ av mening gör förpackningen björn och varför det är viktigt när det är på en hylla? Varför är vissa annonser mer kreativa och vem som ligger bakom dem? Vad är en marknadsundersökning och varför är det viktigt? Och ändå - vad gör en positiv bild av några personer i andras ögon har att göra med marknadsföring? Mycket. Studie av marknadsföring ger svar på dessa och andra frågor.

Den programmme är utformad på ett sådant sätt att den teoretiska kunskaper som förvärvats under studierna integreras med praktik (framställning av marknadsföringsprojekt och fallstudier, besökande gäster från näringslivet etc.). Den Marketing program ger studenterna kunskaper och färdigheter från området för marknadsföring tillsammans med ett spektrum av viktiga affärsfunktioner och en grundläggande förståelse av företagsklimatet. Det erbjuds inom universitetsutbildning - Business and Economics Sciences. Efter att ha avslutat sina studier, eleverna har många karriärmöjligheter i marknadsundersökningar, reklam, varumärkeshantering, organisera evenemang, PR etc. ... [-]


Försäljningstillstånd

Avicenne Private Business School (APBS)
Campusstudier Heltid 6 terminer September 2018 Tunisien Tunis

Den examen i marknadsföring erbjuder mångsidiga kompetens med fokus på alla aspekter av marknadsföring som en modern och dynamisk yrke. De områden som omfattas är studier konsumentbeteende, direkt marknadsföring och marknadsföringskanaler. [+]

Den Examen i marknadsföring erbjuder mångsidiga kompetens med fokus på alla aspekter av marknadsföring som en modern och dynamisk yrke. De områden som omfattas är studier konsumentbeteende, direkt marknadsföring och marknadsföringskanaler.

STÖDBERÄTTIGANDE

Tunisian eller franska studentexamen eller motsvarande grad; passera tillträdesproven anordnas av APBS.

färdigheter som förvärvats

Programmet är så att eleverna kan förstå konsumenternas beteende och utveckla produkter eller planer för ett företag. I slutändan kommer de att utbildas och redo att utveckla färdigheter i beslutsfattandet för att lösa marknadsföringsproblem.

yrkes utsikterna

Studenterna kommer att få kunskaper som kommer att hjälpa dem att hitta jobb inom områden som allmän marknadsföring, försäljning, produktledning, detaljhandel, marknadsundersökningar och reklam.... [-]


Marknadsföring

International Accelerator
Campusstudier September 2018 Amerikas förenta stater Boston

Affärs börjar med försäljning av en produkt. Oavsett hur effektivt en produkt tillverkas, hur effektivt en operation hanteras eller hur exakt dessa åtgärder kan redovisas, kan ingen verksamhet att lyckas utan en försäljning. [+]

Om marknadsföring

Affärs börjar med försäljning av en produkt. Oavsett hur effektivt en produkt tillverkas, hur effektivt en operation hanteras eller hur exakt dessa åtgärder kan redovisas, kan ingen verksamhet att lyckas utan en försäljning. Utveckling, marknadsföring och försäljning av produkter driva framgångsrika företag, stora som små.

Som en marknadsföring stor du inte bara lära sig de grundläggande principerna för marknadsföring av varor och tjänster, konsumentbeteende, marknadsundersökningar och marknadsstrategi, kommer du att bli utsatt för reklam, marknadsföring, detaljhandel och säljledning, e-marknadsföring, även personlig försäljning.... [-]


Bachelor I Affärer (marknadsföring)

James Cook University Singapore
Campusstudier Heltid 2 - 4 år November 2018 Singapore

Marknadsföring handlar inte bara försäljning och marknadsföring. Det omfattar forskning och utveckling av lämpliga produkter, övervakning konsumenternas efterfrågan, prispolitik, kommunikation och kundservice. [+]

Med denna examen du kommer att utrustas med kompetens att möta kraven från företag, inklusive att utveckla kommunikation och engagemang färdigheter, bygga nätverk, anta en kommersiell tänkesätt, förstå projektledning och behärska kritiskt tänkande och problemlösning. Marknadsföring handlar inte bara om att sälja och marknadsföring. Det omfattar forskning och utveckling av lämpliga produkter, övervakning konsumenternas efterfrågan, prispolitik, kommunikation och kundservice. Dagens marknadsförare måste kunna bedöma nuvarande affärstrender för att manövrera sina företag i de mest gynnsamma positioner.

I kursen ingår grund ämnen inom områdena marknadsföring fundamenta, som står för beslutsfattande, ekonomi, dataanalys, kundupplevelse, management och personlig yrkesskicklighet. Dessa ämnen är sedan kompletteras med specialiserade ämnen i marknadskommunikation, konsumentbeteende, internationell marknadsföring, strategisk marknadsföring, PR och interaktiv marknadsföring.... [-]


Business Management Och Marknadsföring

Vilnius Business College
Campusstudier Heltid 3 år October 2018 Litauen Vilnius

Att utveckla högkvalificerade yrkesverksamma öppna för innovation, kreativitet och strategiskt tänkande - de, som har möjlighet att skapa egna företag, lyckas anpassa sig till förändrade marknadsförhållanden, samt att arbeta i team, som vet vikten av kommunikation och kan att använda den senaste informations- och kommunikationstekniken. [+]

Undervisning språk:Engelska, ryska / engelska.

Programmets mål

Att utveckla högkvalificerade yrkesverksamma öppna för innovation, kreativitet och strategiskt tänkande - de, som har möjlighet att skapa egna företag, lyckas anpassa sig till förändrade marknadsförhållanden, samt att arbeta i team, som vet vikten av kommunikation och kan att använda den senaste informations- och kommunikationstekniken.

Vad du kommer att lära

Att kommunicera på ett främmande språk, att förstå grundläggande ekonomiska, förvaltning och marknadsföringskoncept, identifiera affärsmodeller, organisera och genomföra marknadsundersökningar, utveckla affärsplaner och lösa verkliga affärsfrågor samtidigt forma projekt yrkeskompetens, att planera och organisera företagets kommunikation och att använda moderna marknadsföringsmetoder, redovisningsprinciper. Interaktiv simulering spel "mitt företag" används i denna studie programmet.... [-]


Kandidatexamen I Digital Marknadsföring

Harbour.Space
Campusstudier Heltid 3 år Öppen antagning Spanien Barcelona

Digital marknadsföringsstrategier ligger i hjärtat av varje framgångsrikt företag i vår informationsåldern. Detta Harbour.Space program ger studenterna omfattande kunskaper i analys, strategi, affär, finans och kreativt samarbete för att göra företagen morgondagens lyckas. [+]

Detta program lärs på ENGLISH. Stora idéer blommar eller vissna beroende på om en digital marknadsföring strategi kan kommunicera dem. Den Harbour.Space Digital Marketing Kandidatprogrammet är en intensiv och praktisk examen som ger eleverna de färdigheter de behöver för att framgångsrikt positionera en produkt eller tjänst i dagens övermättad hav av kommunikation.

Efter att ha avslutat vår Bachelor of Digital Marketing program, kommer du att bli en digital marknadsföring professionell. Du kommer att vara väl förberedda för att arbeta i en försäljning eller marknadsavdelningen på ett stort varumärke, i en reklambyrå, eller i en medie eller teknisk företag. Du kommer att veta hur man kan hjälpa varumärken att kommunicera effektivt med sina målgrupper med hjälp av enorma fördelar som framväxande online-teknik har kommit till världen.... [-]


Kandidatexamen I Branding Och Marketing Management

VIA University College
Campusstudier Heltid 7 terminer September 2018 Danmark Herning

Kandidatprogrammet i Branding och Marketing Management inom Mode och Möbler är en 3½ år heltid program ges på engelska strukturerad som en AP examen och en BA top-up. Du lär dig om förändringarna på marknaden, och hur man ger en helt kommersiell dimension och se till att målgruppen inte kan undvika att höra om det. Du lär dig att använda olika marknadsföringskanaler - från hemsidorna till ... [+]

Kandidatexamen i Branding och Marketing Management

Kandidatprogrammet i Branding och Marketing Management inom Mode och Möbler är en 3½ år heltid program ges på engelska strukturerad som en AP examen och en BA top-up.

Du lär dig om förändringarna på marknaden, och hur man ger en helt kommersiell dimension och se till att målgruppen inte kan undvika att höra om det. Du lär dig att använda olika marknadsföringskanaler - från hemsidorna till utomhus reklam - och hur respektive kanaler hjälpa varumärket att uppnå rätt position på marknaden.

Undervisningen innehåller en kombination av fall och verklighetstrogna frågor som rör mode och livsstilsföretag. ... [-]


Kandidatexamen I Digital Hantering

Ca' Foscari University of Venice
Campusstudier Heltid October 2018 Italien Treviso

Programmet, i samarbete med H-FARM utbildning, ger studenterna möjlighet att förvärva de kunskaper och ledarskap främst genom studier av informationsteknik, men också mer allmänt att studera de digitala verktyg och tjänster som används av företag och organisationer över hela världen. [+]

Kandidatexamen i digital ledning

Programmet, i samarbete med H-FARM Utbildning, Ger studenterna möjlighet att förvärva de kunskaper och ledarskap främst genom studier av informationsteknik, men också mer allmänt att studera de digitala verktyg och tjänster som används av företag och organisationer över hela världen.

Big Data, marknadsföring Analytics, Design Thinking, Lean Management och informationssäkerhet är bara några av de kompetensområden som studenter kommer att utforska, särskilt bidra till deras anställbarhet för företag som står inför digital omvandling utmaningar.

Kursen präglas av en balanserad blandning av föreläsningar, lag och enskilda projekt, interaktioner och samarbeten mellan universitet och företag, samt seminarier som leds av grundare och chefer för stora italienska företag.... [-]


Marknadsföring

Universidad CEU - Cardenal Herrera
Campusstudier Heltid Deltid 4 år September 2018 Spanien Valencia + 1 fler

Vi hemsöka studenten hoppa i arbete under de bästa förhållanden. Därför är vår läroplan ansluten till arbetstagarens framtiden: internationalisering, innovation och kreativitet i ledningen och strategisk ledning av resurser. [+]

Officiella titel: Examen i marknadsföring

DURATION / ECTS: 4 år / 240 hp

Säten / CAMPUS: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche

PLATS AT: Spanska

STUDIERESULTAT

allmänna färdigheter

CG 1. Studenterna får en etisk åtagande för samhället när de utför sina aktiviteter. / Uppnå denna tävling innebär inköpskriterier som tillåter förstår och uppskattar samhället och nuvarande kultur genom att studera dess historia för att göra det möjligt för examen gör bedömningar om olika aspekter av rötter sociala verkligheten och att lägga fram förslag förbättring med tanke på konstitutionella principer och sociala kyrkans lära. CG 2. Studerande får färdigheter i användning av informationsteknik och kommunikation. Uppnå denna kompetens innebär att lära om, förstå och hantera IT och kommunikation som kommer att behövas för att utveckla framtida yrkes student. CG 3. Studenter förvärva förmåga att arbeta självständigt för att säkerställa att de är företagare i deras verksamhet. Uppnå denna kompetens innebär att kunna utforma en arbetsplan och genomföra sin kulmen med uthållighet och flexibilitet -anticipándose och övervinna de svårigheter som uppstått i deras utveckling och integrera ändrar sin exija- bli professionell och kvalificerat sätt. CG 4. Att eleverna har en inställning om: De grundläggande och lika rättigheter mellan män och kvinnor; Respekt och främjande av mänskliga rättigheter; Icke-diskriminering och allmän tillgänglighet för personer med funktionsnedsättning, Respekt för de värden för en fredskultur och demokratiska värderingar. ... [-]

Ungkarl Av Marknadsföring

Lakeland University
Campusstudier Heltid September 2018 Amerikas förenta stater Plymouth

Vissa människor tenderar att vara vänster hjärn orienterade, kopplas till kritan siffror, analysera kalkylblad och finna tröst i svartvitt absoluta. Höger hjärna orienterade människor tenderar att vara mer attraherad av skrivande, grafisk design och andra former av kreativa uttryck ... [+]

Vissa människor tenderar att vara vänster hjärn orienterade, kopplas till kritan siffror, analysera kalkylblad och finna tröst i svartvitt absoluta. Höger hjärna orienterade människor tenderar att vara mer attraherad av skrivande, grafisk design och andra former av kreativa uttryck.

Och sedan finns det de av er som är lika bekväm att arbeta på ett Excel-ark och en InDesign broschyr. Har du passar den beskrivningen? I så fall kanske vår marknadsföring stort vara rätt upp din gränd.

"Jag tror att våra marknadsföringsstudenter vet att de är intresserade av affärer, men de är ofta mer kreativa", säger Scott Niederjohn, docent i företagsekonomi. "De har haft skrivarkurser på gymnasiet. Kanske de har haft några konst klasser. De vill berätta en historia, men de vill göra det i samband med verksamheten. "... [-]