Se kandidatprogram i Företagsekonomi 2020 i Pretoria i Sydafrika

En kandidatexamen är en fyraårig grundexamen och är en standard för högre utbildning i större delen av världen. Kandidatexamen kan tjänas på statliga universitet, vid privata universitet, på community college och via online universitet.Företagsekonomi är ett akademisk studieområde som ger de kunskaper och färdigheter som behövs för en karriär i näringslivet. Studierna kan bestå… Läs mer

En kandidatexamen är en fyraårig grundexamen och är en standard för högre utbildning i större delen av världen. Kandidatexamen kan tjänas på statliga universitet, vid privata universitet, på community college och via online universitet.

Företagsekonomi är ett akademisk studieområde som ger de kunskaper och färdigheter som behövs för en karriär i näringslivet. Studierna kan bestå av kurser i ekonomi, redovisning, finans, organisationsstudier, affärsetik och marknadsföring.

Ett land som ligger på den södra spetsen av Afrika, Sydafrika, har en rik kultur som du aldrig kommer att få nog av medan touring eller studerar här. Språken inkluderar här Afrikaner och engelska samt holländska. Campus livet av den stora sydafrikanska universitet, University of Johannesburg eller något annat universitet skall sinne blåser. Du kommer att älska interagera med Bantus här och det tropiska klimatet i regionen.

Pretoria staden ligger norr om Gauteng provinsen och är bland huvudstäderna i Sydafrika. Den har tre administrativa delarna i öster, väster och norr. Pretoria stad har ett utbildningssystem med eftergymnasial och gymnasial utbildning.

Be om information Kandidatprogram i Företagsekonomi i Pretoria i Sydafrika 2020

Läs mindre
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Sydafrika +3 Mer

Den BCom i Strategic Brand Management syftar till att utveckla de studerande för positioner i brand management och verksamhet i en rad branscher, i både utvecklade och utveckl ... +

Den BCom i Strategic Brand Management syftar till att utveckla de studerande för positioner i brand management och verksamhet i en rad branscher, i både utvecklade och utvecklingsmarknader. Programmet är inriktat på att utveckla sammanhängande och innovativa strategier varumärke, företag och förvaltning. Det undersöker komponenterna i varumärkesstrategi och den systemiska karaktär logistik och kanalstrategi multi-media. Insikt och kompetens utvecklas i finansiell analys, utvärdering av strategiska varumärkesbyggande och förvaltningsresultat genom lämpliga mått. -
Kandidatexamen
Heltid
3 år
Engelska
Campusstudier
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Sydafrika +3 Mer

Detta hedrar program undersöker och tillämpar strategiska modeller och verktyg för utövande av innovativa och kostnadseffektiva varumärkeshantering, grundat på starka finansie ... +

Detta hedrar program undersöker och tillämpar strategiska modeller och verktyg för utövande av innovativa och kostnadseffektiva varumärkeshantering, grundat på starka finansiella och ekonomiska principer. Eleverna utsätts för härdkomponenter såsom den ekonomiska förvaltningen av ett varumärke inom rådande ekonomiska förhållanden; varumärke och marknadsanalyser ur ett kommersiellt perspektiv; tillämpningen av en hållbar och etisk verksamhet och varumärke praktiken; utvecklingen av kommunikationsstrategier i samband med konkurrenssituationen och interna verkligheten; och utnyttjande av statistik och modeller för att bedöma varumärkes prestanda och rättvisa. -
Kandidatexamen
Heltid
Engelska
Campusstudier