1

Den ökade rörligheten för turism och multiplikation av verksamheten inom och utanför nationella gränser präglar denna period av globaliseringen av ekonomin och genererar nya krav inom besöks organisationer och därmed sammanhängande verksamhet. Denna situation kräver utbildning av personal som kan flexibilitet och innovation för att anpassa sig till scenarier som uppstår varje dag mer dynamiskt och konkurrenskraftigt.

EAN erbjuder en läroplan för tekniker och akademiker inom hotel management legitimerade av en rådgivande nämnd för företag engagerade i institutionella projekt. Lärarna har omfattande utbildning och erfarenhet och är utbildade i att hantera undervisningsstrategier för att främja kompetensutveckling. Den praktiska utbildningen av studenter efectiviza genom att analysera verkliga fall av företag i samband med EAN, som exponerar sina problem för behandling inom ämnen. pre ateneos yrkesverksamma inom företag och diskussioner med experter från Management Sciences är görs.

Omfattning av kandidatexamen i Hospitality Management

Utexaminerade kommer att kunna:

  • Organisera och hantera hotellägare och gästfrihet tjänster som medlemmar av samma och / eller som oberoende konsulter.
  • Utveckling av nya satsningar inom hotellbranschen och gästfrihet tjänster.
  • Lagen som konsulter hotellföretag, utveckla en kontinuerlig förbättring av kvaliteten och sökandet efter nya affärsmöjligheter.

Läroplan

Första året

första terminen

  • 01. Introduktion till Hospitality Organization
  • 02. matematik I
  • 03. Fundamentals of Management
  • 04. Grundläggande marknadsföring
  • 05. Datorer

andra terminen

  • 06. Allmänt Ekonomi
  • 07. Business Planning
  • 08. matematik II
  • 09. Engelska I
  • 10. Introduktion till tjänsten för turism och Hospitality

ANDRA ÅRET

första terminen

  • 11. Fundamentals of Human Resource Management
  • 12. Statistik
  • 13. Engelska II
  • 14. Protokoll och organisering av evenemang
  • 15. I Hotel Services

andra terminen

  • 16. Logistics Mat och dryck
  • 17. lag som tillämpats på turism och Hospitality
  • 18. Engelska III
  • 19. Grunderna i redovisning
  • 20. Hotel Services II

Tredje året

första terminen

  • 21. Financial Management
  • 22. Datorsystem för Hospitality
  • 23. Professional Practice I
  • 24. Engelska IV
  • 25. Communication Management

andra terminen

  • 26. etik och yrkesetik
  • 27. Quality Management
  • 28. organisationsanalys
  • 29. Marknadsföring av turism
  • 30. Turism Geografi

FJÄRDE ÅR

första terminen

  • 31. kostnader
  • 32. Portugisiska I
  • 33. yrkesmässig utövning II
  • 34. Design och atmosfär Hotel
  • 35. Formulering och utvärdering

andra terminen

  • 36. turism och kulturarv
  • 37. forskningsmetodik
  • 38. portugisisk II
  • 39. yrkesmässig utövning Seminar
  • 40. Slutlig Verkstads

värdepapper

mellanprodukter

University analytiker i Hospitality Management (3 år)

end

Bachelor of Hospitality Management (4 år)

Program undervisas på:
Spansk

Se 6 fler kurser från Instituto Universitario Escuela Argentina De Negocios »

Denna kurs är På campus
Startdatum
Feb 2020
Duration
4 år
Heltid
Deadline
Efter plats
Efter datum
Startdatum
Feb 2020
Slutdatum
Sista anmälningsdag

Feb 2020

Location
Sista anmälningsdag
Slutdatum