Uppdraget för utbildningsprogram

Mission OPOP mot utbildning 38.03.02 Management är att ge en heltäckande och högkvalitativ utbildning av kvalificerade och konkurrenskraftiga specialister, som har egenskaper som uppfyller kraven från konsumenterna, utveckling av professionellt viktiga egenskaper, kunskaper och personlighet framtidens specialist i samband med kraven i ny teknik och moderna organisationer.

Funktioner i utbildningen

  • Den modulära träningssystem
  • Konstruktions- och forskning
  • Förmåga att passera yrkesutbildning i olika former av fastighetsbolag
  • Deltagande i stora konferenser, forum och utställningar.

Beskrivning av utbildningen

Detta utbildningsprogram riktar sig till utbildning av specialiserad personal och ledare inom marknadsföring i organisationer av alla former av ägande och organisations-rättslig status.

Utexaminerade av programmet får verklig byggnad färdigheter, underhållsaktiviteter och utveckling av effektiva system marketing management i bolagen reala sektorn, med hänsyn till eventuella ekonomiska villkoren för deras verksamhet.

Dessa studenter under utbildning vid universitetet Mininskom kompetensgaranti examen anpassning till behoven på arbetsmarknaden och arbetsgivarnas inte bara i nivå med den befintliga, men också på graden av potentiella fordringar.

I processen att lära i klassrummet och ett stort antal metoder, Studenter är nedsänkta i en värld av verkliga organisatoriska problem inom marknadsföring och finna sin lösning under överinseende av erfarna lärare.

Kompetens utexaminerade i riktning mot preparatet 38.03.02 ledningen bekräftade över tjugo års erfarenhet av avdelningen förvaltning innovation och framgångsrika karriärer tusentals våra studenter.

Efter avslutad grundutbildning, kan utexaminerade fortsätta sin utbildning på masterprogrammet 38.04.02 Management Profil: Innovativ teknik i personalledning

Vår examen är i stånd att

  • Organisera arbetet av konstnärer att fatta ett beslut i organisationen, inklusive att ta hänsyn till den sociala politik staten.
  • Räkna och analysera kostnaderna i bolaget i enlighet med kundens krav, informerade ledningsbeslut.
  • Hitta, analysera och bearbeta vetenskaplig och teknisk information med hjälp av marknadsundersökningar med hela komplexet av moderna verktyg.
  • Använd metoder för övervakning av marknaden för varor och tjänster.
  • Att utveckla en produkt baserad på modern teknik.
  • Styrka och fatta beslut om prissättningen av produkten.
  • Genomföra en politik för tilldelning av varor och tjänster i enlighet med marknadens egenskaper.
  • Genomföra en politik för främjande av varor, tjänster och idéer med hjälp av moderna verktyg av reklam, marknadsföring och PR.

utsikter till arbete

  • organisationer av alla organisatoriska och juridiska form (kommersiell, ideell, statliga, kommunala), där akademiker arbetar som ledare eller artister i en mängd olika tjänster, design management system, utveckling, främjande av varor och tjänster;
  • organ statliga och kommunala förvaltningen;
  • strukturer där akademiker är företagare, att skapa och utveckla sin egen verksamhet;
  • forskningsorganisationer i samband med lösningen av förvaltningsproblem
  • institutioner för högre och sekundärsystem yrkesutbildning.

Tillförsel

ANVÄNDNING: ryska språket, matematik, samhällskunskap

  • 25 betalda platser, låga platser som inte omfattas
  • Studieavgifter i 2015 - 2016 konto. år 83 000 rubel.
  • Kurstid: 4 år på heltid
  • En passerande poäng i 2015: 103
  • Kvalifikationen: Bachelor
Program undervisas på:
Ryska

Se 8 fler kurser från Minin University »

Denna kurs är På campus
Startdatum
Duration
4 år
Heltid
Pris
- läsåret 2015/16
Deadline
Efter plats
Efter datum