Ba affärer och marknadsföring (hons)
INSA Business, Marketing & Communication School
Nyckelinformation
Campus läge
Barcelona, Spanien
språk
Engelsk
Studieformat
På Campus
Varaktighet
3 år
Takt
Deltid
Studieavgifter
EUR 7 200 / per year *
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Begär info
* Per år
Introduktion
Presentation
Ett perfekt program för att få en förståelse för verksamheten i allmänhet och betydelsen av marknadsföring i tjänsteföretag och mindre företag i synnerhet. Programmet har en ryggrad i marknadsföring, men generella aspekter av verksamheten får också betydande täckning. Eftersom marknadsföring är en av flera funktionella områden inom en organisation, länkar programmet marknadsföring roller, uppgifter och funktioner med andra organisatoriska aktiviteter såsom, redovisning och ekonomi.
Mål
Du förväntas få en fördjupad förståelse av ämnet relaterat material genom att studera på ett väl avvägt utbud av olika ämnesmoduler, och samtidigt utveckla viktiga anställbarhet färdigheter och kompetens från undervisning, lärande och upplevelser bedömnings du kommer att delta i. Du kan ta en frivillig praktik i år tre och återgå till slutföra det sista året som år fyra, vilket ger dig en fördel i forskar arbetsmarknaden.
Target
Studierna går avsett för alla dem som vill lära sig kunskap, särskilda färdigheter och att utveckla sin yrkeskarriär inom området för ledning av företag eller avdelningar, fördjupning i marknadsföringen.
Eleverna kan vara bosatta i Spanien som vill formas eller fortsätta sin bildning i engelska i området för företag eller utlänningar som vill komma till Barcelona för att känna en annan kultur, sätt att göra och studera ett program i ett språk som de känna till.
profesional möjligheter
Detta program kommer att hjälpa dig att utveckla professionella affärs- och marknadsföringsförmåga är viktiga för jobb i marknadsundersökningar, produkt och varumärkeshantering, PR, försäljning förvaltning och reklam
Kurs
Nivå 4 / år 1
- Ekonomiska och finansiella aspekter av verksamheten
- Organisationsbeteende och analys
- Principles of Marketing
- Kvantitativa metoder för affärsapplikationer
Nivå 5 / år 2
- Mänskliga resurser inom företag
- Arbetsmiljö
- Marketing Research
- tillvalsmodul
Nivå 6 / år 3
- tjänster förvaltning
- Enterprise och Small Business
- Marknadsföring Strategi och planering
- tillvalsmodul
Assessment System
Utvärderingssystemet bygger på kontinuerlig bedömning av varje block av studier, genom klass närvaro och / eller undersökning. Studenten måste ha passerat varje ämne för sig.
Har klarat utvärderingarna och med minsta närvaro krävs, ska studenten kunna passera till nästa år och efter att ha avslutat tre läsår, kommer att få INSA Business, Marketing & Communication School examen.