Ba affärer och marknadsföring (hons)

Allmänt

Läs mer om det här programmet på institutionens hemsida

Programbeskrivning

Presentation

Ett perfekt program för att få en förståelse för verksamheten i allmänhet och betydelsen av marknadsföring i tjänsteföretag och mindre företag i synnerhet. Programmet har en ryggrad i marknadsföring, men generella aspekter av verksamheten får också betydande täckning. Eftersom marknadsföring är en av flera funktionella områden inom en organisation, länkar programmet marknadsföring roller, uppgifter och funktioner med andra organisatoriska aktiviteter såsom, redovisning och ekonomi.

Mål

Du förväntas få en fördjupad förståelse av ämnet relaterat material genom att studera på ett väl avvägt utbud av olika ämnesmoduler, och samtidigt utveckla viktiga anställbarhet färdigheter och kompetens från undervisning, lärande och upplevelser bedömnings du kommer att delta i. Du kan ta en frivillig praktik i år tre och återgå till slutföra det sista året som år fyra, vilket ger dig en fördel i forskar arbetsmarknaden.

Target

Studierna går avsett för alla dem som vill lära sig kunskap, särskilda färdigheter och att utveckla sin yrkeskarriär inom området för ledning av företag eller avdelningar, fördjupning i marknadsföringen.

Eleverna kan vara bosatta i Spanien som vill formas eller fortsätta sin bildning i engelska i området för företag eller utlänningar som vill komma till Barcelona för att känna en annan kultur, sätt att göra och studera ett program i ett språk som de känna till.

profesional möjligheter

Detta program kommer att hjälpa dig att utveckla professionella affärs- och marknadsföringsförmåga är viktiga för jobb i marknadsundersökningar, produkt och varumärkeshantering, PR, försäljning förvaltning och reklam

Kurs

Nivå 4 / år 1

  • Ekonomiska och finansiella aspekter av verksamheten
  • Organisationsbeteende och analys
  • Principles of Marketing
  • Kvantitativa metoder för affärsapplikationer

Nivå 5 / år 2

  • Mänskliga resurser inom företag
  • Arbetsmiljö
  • Marketing Research
  • tillvalsmodul

Nivå 6 / år 3

  • tjänster förvaltning
  • Enterprise och Small Business
  • Marknadsföring Strategi och planering
  • tillvalsmodul

Assessment System

Utvärderingssystemet bygger på kontinuerlig bedömning av varje block av studier, genom klass närvaro och / eller undersökning. Studenten måste ha passerat varje ämne för sig.

Har klarat utvärderingarna och med minsta närvaro krävs, ska studenten kunna passera till nästa år och efter att ha avslutat tre läsår, kommer att få INSA Business, Marketing & Communication School examen.

Senast uppdaterad Mar 2020

Om skolan

INSA Business, Marketing & Communication School is a private Business School with over 30 years experience in the training sector, which has professionals training professionals. We offer a wide r ... Läs mer

INSA Business, Marketing & Communication School is a private Business School with over 30 years experience in the training sector, which has professionals training professionals. We offer a wide range of up-to-date training programs in different areas of the company, always responding to market needs, training professionals who are able to successfully enter the labor market thanks to the knowledge, skills and attitudes we convey, and the design of a practical and realistic training plan, taught by professionals. Läs mindre
Barcelona , Lusern + 1 Mer Mindre