$close

Filter

Visa resultat

Se alla kandidatprogram i företagsadministration i Sociala medier på distans i Mellanöstern 2023

En BBA, eller en kandidatexamen i företagsadministration, är en akademisk examen de som slutfört cirka tre eller fyra års studier inom ett företagsrelaterade ämne kan få. Att ta en BBA innebär ofta att man förbättrar sina karriärmöjligheter och sin inkomstpotential. Termen "sociala medier" avser ett växande antal online plattformar som tillåter användare att interagera och kommunice… Läs mer

En BBA, eller en kandidatexamen i företagsadministration, är en akademisk examen de som slutfört cirka tre eller fyra års studier inom ett företagsrelaterade ämne kan få. Att ta en BBA innebär ofta att man förbättrar sina karriärmöjligheter och sin inkomstpotential.

Termen "sociala medier" avser ett växande antal online plattformar som tillåter användare att interagera och kommunicera med varandra virtuellt. Många företag förlitar sig på sociala medier och sociala medier akademiker att hjälpa dem att förstå dagens reklam och marknadsföring verktyg.

Även om min närvara distansutbildning klasser online, flera universitet håller påbörjas på flera platser. Du kan även sluta ta klasser för många veckor under året utan att dra och utan att kasta dina studielån till återbetalning. Det är ett starkt argument många människor ser på när inskrivning i distansutbildning klasser.

Mellanöstern är så rik på historia som det är i språk. Forskare i denna region kan utsätta sig för över 25 språk, inklusive arabiska, kurdiska och turkiska förutom gamla historiska monument. 

Läs mindre
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
European University Cyprus
Nicosia, Cypern

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny ... +

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny mediemiljö. Eleverna får en grund i principerna om konsumenternas beteende, hur marknaderna för produkter och tjänster bildas och förändring, och organisatoriska lösningar på kundernas behov och önskemål. Programmet syftar till att utveckla rik blandning av förmågor som krävs av effektiv marknadsföring chefer, inklusive analytiska och datahantering kompetens och avancerade kommunikationsförmåga digital marknadsföringsstrategi och hantering av sociala medier och communities. -
BBA
Heltid
Deltid
4 år
Engelska
Campusstudier
Internet