close

Filter

Visa resultat

Se alla kandidatprogram i företagsadministration i Marknadskommunikation på deltid 2020/2021

En BBA, även känd som en kandidatexamen i företagsadministration, är en akademisk prestation som visar att man besitter kunskaper inom näringsliv och handel. De flesta BBA-program tar cirka tre eller fyra år att slutföra.Program i marknadskommunikation lär studenterna hur man levererar en konstant marknadsföring som speglar ett företags mål, varumärke, produkter och värderingar. Bland… Läs mer

En BBA, även känd som en kandidatexamen i företagsadministration, är en akademisk prestation som visar att man besitter kunskaper inom näringsliv och handel. De flesta BBA-program tar cirka tre eller fyra år att slutföra.

Program i marknadskommunikation lär studenterna hur man levererar en konstant marknadsföring som speglar ett företags mål, varumärke, produkter och värderingar. Bland ämnena man studerar återfinns ofta PR, reklam, marknadsundersökningar, sociala medier och globala marknadsföringsinsikter.

Be om information BBA-examina i Marknadskommunikation på deltid 2020/2021

Läs mindre
Fler alternativ inom detta ämnesområde: 
format_list_bulleted Filter
GBSB Global Business School
Barcelona , Spanien

GBSB Global Business School är en av de mest innovativa handelshögskolorna i Europa och erbjuder ett unikt program för Bachelor of Business Administration (BBA) i Barcelona, S ... +

GBSB Global Business School är en av de mest innovativa handelshögskolorna i Europa och erbjuder ett unikt program för Bachelor of Business Administration (BBA) i Barcelona, Spanien med en koncentration inom PR och kommunikation. -
BBA
Heltid
3 - 4 år
Engelska
Okt 2020
Campusstudier
 
European University Cyprus
Nicosia , Cypern

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny ... +

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny mediemiljö. Eleverna får en grund i principerna om konsumenternas beteende, hur marknaderna för produkter och tjänster bildas och förändring, och organisatoriska lösningar på kundernas behov och önskemål. Programmet syftar till att utveckla rik blandning av förmågor som krävs av effektiv marknadsföring chefer, inklusive analytiska och datahantering kompetens och avancerade kommunikationsförmåga digital marknadsföringsstrategi och hantering av sociala medier och communities. -
BBA
Heltid
Deltid
4 år
Engelska
Campusstudier
Internet
 

TIPS! Om du representerar en skola och vill lägga till ditt program på vår lista kan du kontakta oss här