$close

Filter

Visa resultat

Se alla kandidatprogram i företagsadministration i Marknadskommunikation på distans i Asien 2023

Man kan som student ta en kandidatexamen i företagsadministration(BBA) efter att man har slutfört tillräckligt många kurser rörande affärsverksamhet och handel. Det brukar fyra år om man studerar på heltid att uppnå en sådan examen.Studenter som tar en marknadsföringsutbildning lär sig strategiskt tänkande, kreativitet och forskningsmetoder för att ta fram kampanjer för en rad olika… Läs mer

Man kan som student ta en kandidatexamen i företagsadministration(BBA) efter att man har slutfört tillräckligt många kurser rörande affärsverksamhet och handel. Det brukar fyra år om man studerar på heltid att uppnå en sådan examen.

Studenter som tar en marknadsföringsutbildning lär sig strategiskt tänkande, kreativitet och forskningsmetoder för att ta fram kampanjer för en rad olika organisationer och företag. Ämnen man går igenom på programmet kan innefatta TV, trycksaker och digital marknadsföring.

Även om min närvara distansutbildning klasser online, flera universitet håller påbörjas på flera platser. Du kan även sluta ta klasser för många veckor under året utan att dra och utan att kasta dina studielån till återbetalning. Det är ett starkt argument många människor ser på när inskrivning i distansutbildning klasser.

Studenter som fullföljer en del av sin examen i Asien växer i antal. För närvarande, den andra och den tredje största ekonomierna i Asien. Utan begränsning, har eleverna beskrivit sin tid i Asien som den bästa upplevelsen i deras liv. Idag, tre av de fyra mest befolkade länderna i världen finns i Asien: Kina, Indien och Indonesien.

Läs mindre
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
European University Cyprus
Nicosia, Cypern

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny ... +

BBA i Marknadskommunikation och sociala medier kombinerar teori och praktik av marknadsföring med en förståelse för kommunikationens roll i att främja affärsintressen i en ny mediemiljö. Eleverna får en grund i principerna om konsumenternas beteende, hur marknaderna för produkter och tjänster bildas och förändring, och organisatoriska lösningar på kundernas behov och önskemål. Programmet syftar till att utveckla rik blandning av förmågor som krävs av effektiv marknadsföring chefer, inklusive analytiska och datahantering kompetens och avancerade kommunikationsförmåga digital marknadsföringsstrategi och hantering av sociala medier och communities. -
BBA
Heltid
Deltid
4 år
Engelska
Campusstudier
Internet